Saturday, April 12, 2008

Sisters

Tere!

Võib-olla olete tähele pannud, et viimasel ajal olen vähem kasutanud peenikest traati ja mässimis tehnikat ning rõhku pannud helmestele. Nagu ma eelmises postituses ütlesin, on mul kogunenud palju huvitavaid ja ilusaid helmeid, mida kohe kiiresti tahaks kasutada. Just sellepärast tegin ma üleeile heledates roosades ja lillades toonides kee.


Nii huvitav on seda käte vahel hoida ja meenutada, kust üks või teine helmnes pärit on. Kuna need toonid ei ole üldse minulikud mõtlesin ja kogusin helmeid ikka päris pikalt, enne kui neid kasutama hakkasin. Mulle nii meeldis seda keed teha ja sellepärast sain ta endale eile õe.


Pildil ei tule värvid väga hästi välja, tegelikkuses on see veel helkivam ja süngem..või kuidas öelda.

Ja siis veel. Sain ükskord Helmehaldja pakist kingituse, kus olid meevärvi ja helesinisega lapikud klaashelmed. Kui ma neid nägin, mõtlesin, et no nendega ei oska ma küll midagi teha, see oli väga ootamatu värvikombinatsioon. Hiljuti sattusin Etsys ühe ehtetegija poodi, kus oli käekett türkiisi ja merevaiguga. Nendest kahest asjast kokku tegin oma esimese käevõru eelpainutatud traadile ja kõrvarõngad ka juurde. Oli ka aeg.

Ja kolm paari lihtsaid kõrvarõngaid.

4 comments:

Anonymous said...

väga ilusad!!!! minu lemmik on see merevaigu-türkiisikarva käevõru, üliilus värvikombinatsioon. mul on ka vahel nii, et helmed, mis tükk aega karbinurgas seisavad ja millest ma midagi arvata ei oska, üllatavad äkki täiesti ootamatutes kohtades ja sobivad mõnda ehtesse täiuslikult.

Anna- Helena Saarso said...

:D Aitäh!
Eks nende helmestega ole jah nii.

Anonymous said...

Türkiisi+merevaik käekee on lihtsalt lummav!
Ma:rit

Anna- Helena Saarso said...

Aitäh!
See on veel täitsa saadaval, kui on soovi. :D