Monday, September 15, 2008

Kreemjasroosa Komplekt

Tere!

No nüüd on kooli algusega jälle suur vahe sisse jäänus postitustele. Vabandan pidevate lugejate ees, kui neid mu väikesel blogil üldse ongi. Ehteid, mida näidata on mul aga kuhjaga. Alustan ikka uhkelt: ühe suure tellimustööga. See on kooslus nendest materjalidest ja sellest disainist. Selle kee puhul kasutasin esimest korda ka helmetraati, pärlipidureid ja kalotte. Täitsa head vahendid on ja ma arvan, et kasutan neid ka edaspidi. Muud materjalid siin kees on hõbetatud traat ja helmed, magevee pärlid (roosa, valge), roosa kvarts, ametüst, kuukivi.











Nüüd sai päris palju pilte, aga ma loodan, et te nautisite. :)

6 comments:

MARRE said...

oioi, kui ilus komplekt! väga põnev disain. käevõru meeldib mulle kohe eriti :)

Anna- Helena Saarso said...

Aitäh, ise jäin ka käevõruga eriti rahule, arvestades seda, et ma neid just tihti ei meisterda.

Katrin mdmB said...

Väga kaunis komplekt! Nii mõnusad värvid ka :P

Anna- Helena Saarso said...

Aitäh Katrin!

Anonymous said...

Ja mulle tõi see ehe kohe talvise pildi silme ette.. Siis kui karge hommikune lumi peegeldab sarnaseid õrnu ning ilusaid värve :)
Kaunis!

Anna- Helena Saarso said...

Oi kui kaunis kirjeldus, aitäh!