Sunday, March 23, 2008

Oksüdeerimine

Munade värvimisele lisaks kasutasin ma neid ka oksüdeerimiseks. Seekord võtsin 2 muna ja tulemus oli kohe parem. Oksüdeerisin 2 paari kõrvarõngaid, mis juba ammu valmis olid, aga ootasid antiikseks muutumist. Muna toime oli lausa nii tugev, et osa traadi pinnast oli must. Läksin neid kohe karbist välja võttes pesema ja selle käigus poleerus mõnest kohast pealmine kiht jälle läikvaks. Tulemus on päris huvitav, aga mõikord tahaks ikka üleni tumedaks jätta. Huvitav, milles oli asi. Kas ma pesin liiga vara? Sest see oksüdeerunud kiht ei tohiks ju niisama pestes maha tulla. Kes teab või oskab nõu anda, siis palun väga!

5 comments:

Katrin mdmB said...

Oi mulle meeldivad väga :P Eriti see alumine ;) Nagu Eni käevõru miniatuuris :P

Katrin mdmB said...

Jee, kas ma tõesti olen esimene kommenteerija sinu blogis?!

Mis puutub oksüdeerimisse, siis on näiteks võimalus, et näpud on ikka natuke rasvased ja see annab traadile "kaitsva" kihi. Kust see traat pärit on?

Anna- Helena Saarso said...

On jah nagu mini coiled bangle. Traat on pärit Helmehaldjast.

MARRE said...

Aga miks sa neid üldse pesed?

Anna- Helena Saarso said...

sellepärast, et kui nad seal karbis koos munaga pool tundi veedavad on mul tunne, et peaks nad üle pesema.