Tuesday, August 25, 2009

Kõrvarõngad "Kompvek" / "Confection" Earrings


Tõeliselt värvilised kõrvarõngad, nagu kommid. Kasutasin lihvitud klaashelmeid erinevates värvides ja kujudes. Et tulemus ei oleks väga magus, kasutasin musta messingtraati. Kui ma selle traadi kätte sain, olin pettunud, et must kiht kohati maha kulub, aga nüüd on see mulle just meeldima hakanud. Minu arvates see sobib just nii hästi sinna sasipuntrasse. Ise ma nii värvilisi kõrvarõngaid vist tihti ei kannaks, aga neis on midagi, mis mind paelub. Mis emotsioone tekitavad need kõrvarõngad teis?


Really colourful earrings, like candys. I used all sorts of fire polished glass beads with different colours and shapes. I didn't want the result to be too sweet, so I used black brass wire. When I first got the wire, I was disappointed, because the black plating came off in some places, but now I have even started to like it. I think it matches perfectly with this ravel in these earrings. I wouldn't waer earring this colourful very often, but there is something, that captivates me, about these earrings. What kind of emotions do these earrings bring forth in you?

3 comments:

Maarit said...

Sellise hea ja helge emotsiooni tekitavad. Minu arvates on neis selged suve värvid ja suvi on ju alati hea :)
Vahvad kõrvarõngad!

Anna- Helena Saarso said...

Aitäh, positiivseid emotsioone tekitavad ehted on ju alati head :)

Let Fashion Rule said...

Minus tekitavad need rõõmsama tunde!:) Kuna kirkad värvid teevad ka elu värvilisemaks, siis neid kõrvarõngaid kandes oleks kindlasti ka meeleolu värvilisem, rõõmsam!:)
Väga lahedad kõrvarõngad!:)