Sunday, November 30, 2008

Bracelets/ Käeketid

Täna siis käekettide eri. Minu kõige esimesed ehted olid neli lihtsat käevõru. Siis järgnes pikk käevõrudeta periood, mille järel võtsin kasutusele eelpainutatud traadi ja nüüd olen juba jälle sattunud käekettide lummusesse.


1) Kes on isetegijast või minu blogi tähelepanelikum lugeja mäletab võib- olla mõni aeg tagasi toimunud ehtevõistlust isetegija.net - is. Minu konkursitööks oli Pärlilaguun: suur kee klaashelmeste ja mageveepärlitega. Sellest ehtest jäi mul üle kaks juppi helmestega kaunistatud ketti, mis olid liiga lühikesed ja imelikud, et neist veel üht keed teha, aga just parajad käeketi jaoks. Käeketi keskel on suur klaasist folio helmes. Kusjuures käekett läks samale inimesele, kes Pärlilaguuni kee endale ostis.




2) Jällegi pean meenutama oma ehtemaailma algusaegu. Enne kui ma üldse tange enda käes hoidsin, heegeldasin ohtralt peenikesest traadist käevõrusid. Nüüd, rohkem kui aasta aega hiljem, tehti mulle üks tellimus. Lai kootud käevõru, milles kasutasin tellijalt saadud väikeseid türkiisi chipse. Olen käevõruga väga rahul, jäi väga ilus õrn ja need türkiisi chipsid olid just parajalt väikesed.






3) Käekett hõbetatud traadi, elevandiluu värvi traadi ja niklivärvi ketiga. Halli tooni lisavad ka lehehelmed, mis mulle pigem sulgi meenutavad. See käevõru on ka minu "Novembri Hall/Must".



2 comments:

kristel said...

Väga ilusad! Selle viimase kinnitusketi küljes olev nups on nagu tammetõru :)

Kissu

Anna- Helena Saarso said...

Tänan!