Sunday, November 2, 2008

Leather & Metal

Kõik algas sellest, et üks mu sõber tahtis endale mingit käeehet musta nahaga. Ma ei olnud varem meestele ehteid teinud, ega isegi mõelnud selle peale. No siis ma hakkasin katsetama. Kuna minu arvates teen ma enamasti päris naiselikke ehteid, siis olid ka minu esimesed "meesteehted" pigem naisteehted. Aga lõpuks sain ka ühe päris meheliku ehtega hakkama, aga pilti mul sellest kahjuks ei olegi. Inspiratsiooni sain ka Janalillelt.





Mõni kuu hiljem telliti mult ühele noormehele tumepruun käeehe. Siis oli juba mõtteid rohkem ja tegin järelduse, et meesteehted peavad olema väga, väga lihtsad. Ei mingeid pisidetaile, mis mulle meeldivad.

2 comments:

Anonymous said...

see viimane on minu lemmik:) kõik ilusad! ja mehelikkuse ning naiselikkusega on naljakas lugu, et mis ühe teeb mehelikuks/naiselikuks, see teise puhul jälle mitte:) mõni mees on nii mehelik, et kannab roosa ülikonna ka välja:D eks see seestpoolt tule.

Anna- Helena Saarso said...

Jah, eks sul ole õigus. Mulle tundub, et nn unisex ehted sobivad naistele alati, aga meestele mitte nii hästi, aga eks see tuleneb vist sellest, et inimesed on harjunud ikka naistel ehteid nägeme, kuigi tänapäeval on see juba kaduv fakt.