Sunday, November 30, 2008

Mardilaat

Hei!

Mõned nädalad tagasi käisin Mardilaada, kus mul läks üllatavalt edukalt. Selleks laadaks olin endale esinduslikumad visiitkaardid teinud (üritan neist ka pilti teha) ja ma arvan, et see andis palju juurde, sest visiitkaardi kaudu saavad inimesed endale ehte soetada just sobival ajaheltkel ja nii on võimalik ka ehet enda meele järgi tellida. Sain ka palju parema koha, kui eelmine kord. Olin töötubade ja meistrikodade sektsioonis ja seega meisterdasin ka kohapeal ehteid. Kahjuks on pildid alla igasugust arvestust, aga kuna olen siia ikka kõik üles pannud, siis ei saa ka neid lisamata jätta.
1) Populaarseks said rinnanõelad, millega saab kaunistada kotti, jakki või kinnitada salli... Laadal tegin kaks vaskset nõela: rohelise ja pruuni.


2) Elegantne ja särav komplekt musta ja kuldsega.




3) Veel üks kuldne kee, kus kasutasin ära umbes aasta tagasi valminud üksikut kõrvarõngast, millest nüüd sai ripats. Lisasin veel ühe kuldse lehekese ja pruunikaid helmeid.




4) Kaelakee, mille tegemist alustasin juba suvel Tartu Raekoja platsil. Lihtne ja vaskne.


No comments: