Wednesday, July 15, 2009

Postitus nr. 100 / Post nr. 100


Jah, see on minu blogi sajas postitus. Mingit tagasivaadet või kokkuvõtet hetkel tegema ei hakka, jätan selle pigem blogi sünnipäevaks. :) Aga näitan teile selle ümmarguse arvu puhul ühte kõrvarõngapaari, mis hiljuti valmis ja millega ma väga rahule jäin.


Yes, this is the 100th post in my blog. I will not make a flashback or a summary, I'll leave it for my blog's birthday. :) But I'll show you a pair of earrings that I made recently. I am really satisfied how they turned out.


Kasutasin vasktraati ja klaashelmeid ning esimest korda kasutasin oksüdeerimiseks külm-oksiidi. See vedelik on ikka päris tugev ja söövitav. Ei teagi, millega peaks seda peale panema. Kasutasin pintslit, aga oksiid söövitas selle poolenisti ära. Panen siia võrdluseks ka pildi, milline nägi ehe välja enne ja pärast oksüdeerimist. Külm- oksiid tegi vase täiesti süsimustaks. Poleerisin ainult natuke, nii et ilme jäi neil sünge. Minu arvates on kõrvarõngad üsna sügisesed.


I used copper wire and glass beads and for the first time I used cold- oxide for oxidation. That liquid is very strong and blistering. I don't know what should I use for applying the oxide, because is etched half of the brush I used. I'll put a pictureof the earrings before and after oxidation here for comparison. The cold- oxide made copper completely black. I polished only a little bit, so that the expression stayed gloomy and dark. I think that the earrings are autumnal.

8 comments:

tuulik said...

Minule need kõrvarõngad meeldivad väga! Las olla sellised tumedad, samas romantilised ja soliidsed.
tuulik

Anna- Helena Saarso said...

Aitäh! Ma arvan ka, et see süngus sobib neile.

Muhv said...

Mulle ka väga väga meeldivad ja just selliste tumedatena. Mulle ei tundu nad nii isegi süngetena, pigem soliidsetena, samas see leheke lisab sellele soliidsusele pisut vallatust juurde.

Anna- Helena Saarso said...

Tore, et teised minuga ühte meelt on. Aitäh, :)

Let Fashion Rule said...

Mulle meenutavad need natuke kõrbenud pirne:p(aga mitte paha pärast, just väga lahedad on)!:)
Kõrvarõngad on väga ilusad!

Anna- Helena Saarso said...

Hehee, huvitav seos, aitäh!

Liia käsitöö said...

Väga kenad kõrvakad! Minu arvates ka üsna soliidsed ja samas ka pidulikud!

Anna- Helena Saarso said...

Aitäh, Lillelemb!