Thursday, July 2, 2009

Südamed / Hearts


Telliti sõbranna sünnipäevaks komplekt südametega. Olen neid varemgi teinud sõbrapäeva puhul, aga seekord tegin nad suuremad. Messingketti pole ikka veel kuskilt saanud, seega tegin ise keti. Armas ja südamlik komplekt, loodan, et sellega jäädakse rahule.



This is a special order for a birthday present, a set with hearts. I have made such earrings before too, but this time I made them bigger. I still haven't got brass chain, so I made it myself. Cute and warm set, I hope that the girl will like it.

5 comments:

Let Fashion Rule said...

Nii armas komplekt! Mulle meeldivad need lapikuks taotud traadiga ehted:D

MARRE said...

Sa oled nii osav! nii ilusti tehtud. hästi armas komplekt.

Anna- Helena Saarso said...

Aitäh teile! Minu missioon õnnestus, tahtsingi, et see oleks armas. :)

Siret said...

Minu lemmikud südamed :) Tegelt tulin siia lihtsalt seda ütlema, et su ehted on nii pahviks löövalt ilusad, et lausa jube. Jälle veendusin selles täna laadal:). Edu!

Anna- Helena Saarso said...

Aitäh! Mulle meeldisid sinu ehted ka väga, väga. Nii peened mustrid fimoga ja see graafikaga kee oli ka väga huvitav. :)