Tuesday, August 12, 2008

Arte y pico



Arte y Pico auhinna andis minu blogile Hilisaed Suur tänu tunnustuse eest, ja vabandan, et auhinna edasiandmisega nii kaua aega läks. Lihtsalt kaalusin pikalt, kellele peaks ikka selle andma.




1) Vali 5 blogi, kes sinu arvates väärivad seda auhinda loomingulisuse, disaini, huvitava materjali ja samuti panuse andmise eest blogide maailma, olenemata keelest.


2) Auhinna andja lisab postitusse iga saaja nime ja lingi tema blogile.


3) Iga auhinna võitja paneb auhinna oma lehele ning lisab lingi, kellelt see auhind on saadud.


4) Auhinna saaja ning andja lisavad oma postitusse ka lingi "Arte y pico" blogile, et oleks teada, kust see auhind on alguse saanud.


5) Auhinna andmisel kopeeri need reeglid oma postitusse.

MdmBeadalot - siin polegi vist sõnu vaja...lihtsalt kogemusi ja oskusi on nii palju kogunenud, et ehted on alati üllatavad ja ainulaadsed...super!

Lucy - no nii minu stiilis ehted, värvid ja kõik. Neid kunstiteoseid kannaks isegi (ma ei kanna peaaegu üldse ehteid)...kompa ja värvid on alati perfektsed ja ei saa kiitmata jätta ka väga häid fotosid, mis ehted ilusti esile toovad.

Marianne S - minu polümeersavi iidol, kohutavalt leidlik inimene...kunstnik, väga ainulaadsed tööd!

Etsymetal - väga mõnus blogi, mis aitab kaasa minu aina süvenevale metallihuvile.

thewireartisansguild - teeemade järgi ehete valmistamine- see on alati põnev, sest kõigil on erinev visioon. Ja teemad on väga head!

Tean, et osad minu poolt tunnustatud blogid saavad auhinna juba mitmendat korda, aga nad on lihtsalt parimad.!

Jõudu kõigile käsitöö meistritele!

2 comments:

Siret said...

Oo, palju õnne!

Aga su ehted on ka tõeliselt ilusad :)

Anna- Helena Saarso said...

tänan!