Sunday, August 3, 2008

Seda ja teist...

Tere!

Olin nädalake laagris, sellepärast polegi vahepeal blogisse midagi uut ilmunud. Näitan üht tellitud kõrvarõngapaari. Sooviti midagi üleni hõbedast, mis sobiks iga riietuse juurde.



Leidsin veel kaks keed, mis on teile näitamata, kuid juba ammu valmis.

1. Lilleaia seeriast. Kaelas ei ripu see lill keskel vaid külje peal.



2. Minu selle suve hitt. Põltsamaa veinipäevadel sai temast vaadatuim kee minu laual.



Ja oma parimale sõbrannale tegin sünnipäevaks ka mõned ehted. Ta on ehte poolelt sellise minimalistliku poole esindaja.



2 comments:

nobody . said...

Oi kui palju ilusaid ehteid korraga! Mmm.. Aga selle punase lillekee värvid on nii mõnusalt mahlakad :D
Ja nii taevalikult helesinist ehet pole ma enne näinud.. See klaastilk seal on nii ehtne, nagu oleks see tõepoolest vihmapiisk, mis pärlikeest kohe-kohe alla sajab :)
Nii õrn ja läbipaistev lõpptulemus- kaunis!

Anna- Helena Saarso said...

Suured tänud! See kee meenutab tõesti nagu soojamaa helesinist merd...täielik suvekee minu arvates. :)