Thursday, August 7, 2008

Polümeersavi, tekstuurid ja akrüülvärv!

Tere!

Juba vähemalt kuu aega tagasi tuli mul polümeersavi hoog peale ja ma istusin kohe mitu päeva järjest kodus ja muudkui tegin ripatseid. Osa neist on ikka viimistlemata. Aga neid sai ikka päris palju, nii et postitus tuleb pikk ja pildirohke.

Töökäigust siis niipalju, et ma võtsin savi rullisin lahti vajutasin nööpide, sõrmuste, vaaside, puust elevantide ja kes teab millega mustri peale. Siis lõikasin sealt klaasiga ümmarguse tüki ja panin ahju. Siis lihvisin teravaks jäänud servad ära. Kandsin ripatsile akrüülvärvi (osadele ka mingit ema ateljeest leitud kangemat värvi- vask ja kuld), lasin vaid hetke kuivada ja siis pühkisin paberiga pealt värvi vähemaks. Lasin pool päeva kuivada ja lakkisin nad siis üle. Panin neile veidi helmeid kaunistuseks ja nahkpaela taha ja oligi valmis.

Ühe ripatsiga osalesin ka Emiilia Käsitöö poolt korraldatud konkursil, kus sain neljast tööst kolmanda koha. :)










Kolme järgneva ripatsi puhul segasin ma omavahel erinevat värvi polümeersavisid. Just need ripatsi on minu lemmikud.












8 comments:

Terje said...

Võrratud ripatsid! Ma ka olen palju katsetanud, kuid Sinult oleks nii mõndagi õppida...

Anna- Helena Saarso said...

:D Aitäh! Ma arvan, et asi on lihtsalt lõputus kila-kolas (heas mõttes), mida mu kodus leidub ja mida ma tekstuurina kasutasin. Tegelikult oli nende ripatsite tegemine imelihtne ja lõbus. Ja polümeersavi vallas olen ma küll alles algaja. Järgmisena tahaksin katsetada looduse mustreid (lehed jne.).

Lucy said...

Need ripatsid on kõik nii erinevad ja ilusad! Mulle meeldivad väga. :)

Anna- Helena Saarso said...

Aitäh!

Katrin mdmB said...

Ohsaa! Nii kaunid!

Anna- Helena Saarso said...

Aitäh! Lähiajal kavatsen neid veel juurde teha, siis tuleb küll uputus!

Anna- Helena Saarso said...

Aitäh! Lähiajal kavatsen neid veel juurde teha, siis tuleb küll uputus!

Siret said...

Tõeliselt kaunid ehted!

Ja lihtsad lahendused ongi kõige sagedamini geniaalsed. Aga enamasti tuleb selleni jõudmiseks keeruline tee enne läbi käia :P

Tumeroheline sulemustriga ripats on mu lemmik :)