Monday, August 11, 2008

Hele ja Hõbe

Ilm on lihtsalt nii masendav, et õue pole üldse asja. Kui siis ruttu kasvuhoonesse tomati ja basiiliku järele ja siis jälle sooja tuppa ehteid tegema. Päris palju olen neid teinud viimaste päevade jooksul ma vaatan.

Kubism, sellise nime pani mu kunstiajalooõpetajast (üks tema mitmest ametist) ema sellele keele. Ise kutsuksin ma teda Kolmandaks Silmaks. Kasutasin roosat kvartsi, peridooti, oonüksit, new jade'i, magevee pärleid, hõbetatud traati ja helmeid. Seekord tegin kinnituse ka ise!




Samal õhtul valmis ka väike ripats ja ketile tegin ise kinnituse. Kasutasin roosat kvartsi, magevee pärleid, hõbetatud traati ja helmeid.


Kolmas kee koosneb ketist, kobarast ja rõngast. Kaelas istub see nii, et kobar läheb rõngast läbi. Täitsa uut moodi lahendus kinnitusele minu jaoks. Hõbedane mumm, mis kõige all ripub on üks selline vanaaegne klaashelmes, mille taaskord ema atelieest avastasin. Neid on mul natuke veel.

No comments: