Saturday, August 16, 2008

tellimused, tellimused

No viimasel ajal mul neist puudust küll ei ole ja see on ju ainult hea. Olen taaselustanud oma vanu loominguid ja valmistanud uut, mis inspireeritud minu traadiväänamiste algusajast. Tegelikult ongi nüüd umbes täpselt täis saanud minu esimene aasta ehte- tegijana. Kui nüüd vaadata tulevikku, siis kunagi tahaksin ennast ka ehtekunstnikuks kutsuda. Ma aina unistan sellisest elust. :) Üks naine soovis, et teeksin talle ripatsi ja kõrvarõngad samade motiividega, mida kasutasin enda esimeses kaelakees. Seda tehes meenus mulle, kui vähe ma siis alles teadsin traadist ja helmestest ja üldse kogu sellest ehtemaailmast. Tegelikult tean ma sellest ikkagi veel nii vähe ja aasta pärast mõtlen täpselt samu mõtteid. Igal juhul on mõnus näha oma arengut.

Siin siis see ripats ja kõrvarõngad. Taaselustasin seda keed.


Taaselustasin neid kõrvarõngaid.



Valmistasin sellele ripatsile sõbrad.







Lisaks veel midagi lihtsat.

2 comments:

Liia käsitöö said...

Ilusad ehted! Eriti meeldivad mulle kandilised kõrvakad! :)

Anna- Helena Saarso said...

tänan!