Tuesday, July 15, 2008

Ehtekonkurss "Meremuinasjutt"

Niisiis isetegija.net - is toimus ehtekonkurss teemal meremuinasjutt. Osalejaid oli 46. Konkursi tase oli väga hea, tööd olid kõik omanäolised ja erinevad. Mulle meeldis ka see, et seal leidus nii palju erinevaid tehnikaid. Esimese koha sai ka minu lemmik

Janalille "Loojangu puudutus"

Teise koha sai

MdmBeadalot'i "Atlantis"

Kolmanda koha sai

Diina "Kaldale uhutud"

Kahe esimese koha tööde autorid arvasin ma ära ka. Käekiri on lihtsalt nii omamoodi ja teistest erinev.

Minu tööks oli "Pärlilaguun"




Alustasin selle tööga juba vähemalt jaanuaris (täpselt enam ei mäletagi). Siis mõnda aega seisis see mul karbis, sest ei osanud sellega kuidagi edasi minna ja vahepeal olid mõned osad ka puudu. Kasutasin ohtralt klaashelmeid, Sri Lankalt toodud mageveepärleid, metallhelmeid, ohtralt hõbetatud vasktraati ja ketti. Kui isetegijas konkurss algatati, hakkasin jälle selle kallal pusima ja nii ta valmis saigi.

Ma hakkasin mõtlema, et huvitav kui paljud minu töö ära tundsid ehk kui paljud arvasid enne nimede avalikustamist, et tegemist on minu tööga. Mul oleks hea meel, kui te selle koha pealt kommentaari jätaksite.

4 comments:

Lucy said...

Mina arvasin sinu töö ära ;)
Nimi "Laguun" sobib sellele tööle väga hästi! Tekkis kohe tahtmine sõita soojale maale, eriti kui meil on nii nõme ilm siin.

Anna- Helena Saarso said...

Heh, mina arvasin sinu töö ka ära (vihjeks oli ka pildi hea kvaliteet ja kompostsioon). Jaa, laguuni äärde tahaks küll sõita, rannailmasid pole meil ollagi.

Anonymous said...

Mina arvasin, et selle töö autor võid Sina olla...
Olen varem imetlenud Sinu tehtud kõrvarõngaid, mis on sarnases stiilis, kui selle kee ripats.
Super ilusad ehted Sul!
Ma:rit

Anna- Helena Saarso said...

Aitäh! Ma ei oleks arvanudki, et mu töö nii äratuntav oli. :D