Wednesday, July 16, 2008

Summer hoops

Eile sain ühe tellimuse. Alguses sooviti midagi sellist: http://www.flickr.com/photos/annacreations/2370270279/ , aga pruuniga. Ja nii ta läks... Tegin hoopis sellised suvised ja üsna lopsakad (u. 5cm) kõrvarõngad. Oksüdeerisin vase ära, et see pruunide toonidega paremini sobiks.

Enne:



Pärast:


Mulle hakkasid nad nii meeldima, et tegin endale ka samas stiilis kõrvarõngad. Ainult et suuremad ja messinguga, mis on hetkel mu lemmik metall. Kasutasin mõnusaid rohelisi, kollaseid ja pruune toone. Need on nii minu moodi. Ja üle pika aja hakkan ma jälle suuri kõrvarõngaid kandma. Alates sellest, kui ma ehteid tegema hakkasin, ei kanna ma neid ise eriti. Kui siis ainult väikeseid metallist kõrvarõngaid.


4 comments:

nobody . said...

Nii ilusad :)
Need teised on eriti kiftid. Kõik helmed sobivad omavahel nii mõnusalt ja nende värvid justkui peegelduks messingul..

Anna- Helena Saarso said...

Aitäh! See viimane lause on just täpselt see emotsioon, mida ma ei suutnud sõnadesse panna.

Anonymous said...

Messinguga on tõesti imelised. Su konksud on ka messingust?

Anna- Helena Saarso said...

aitäh! Jah, konksud on ka messingust. Sain need MdmB käest, aga olen neid ka ise teinud.