Tuesday, July 15, 2008

Julged Värvid ja Mahedad Värvid

Juunikuus töötasin ma restoranis Mercado saaliteenindajana. See oli mu esimene töö. 5 tundi päevas jooksin mööda saali ringi ja koristasin laudu. No oli alles pikk aeg, et igasugu mõtteid mõlgutada. Loomulikult läksid mõtted ikka aeg ajalt sujuvalt ehetele üle. Ja siis hakkasin ma klientide ehteid uurima. Ühel naisel oli kaelas väga lihtsa disainiga, aga efektne kee helerohelise ja tumelillaga. See värvikombinatsioon jäi mulle kohe silma ja jätsin ta meelde. Koju jõudes hakkasin helmeid miksima ja tegingi sellise kee.


Teine kee sündis nii, et kui ma aasta tagasi Valge Daami päevadel Laantelapsega kohtusin andis ta mulle igasuguseid erinevaid helmeid oma suurest laekast. Enamiku neist olen ma ära kasutanud, aga ühed pulgad rohelise ja valgega seisid juba pikemat aega puutumata. Tihti võtan ma nad jälle karbist välja ja üritan nad ehteks muuta, aga no ei õnnestu. Otsustasin siis, et teen selle asja ükskord ära. Lisasin mahedamat rohelist ja piimjat valget. Ise ei jäänud tulemusega eriti üldse rahule ja mõtlesin, et lammutan kee ära, aga kuna minu suureks üllatuseks meeldis see kee mu emale, siis jätsin ta ikkagi alles.

No comments: