Saturday, July 19, 2008

Mixed Metals II

Metallide miksimine ei ole veel lõppenud, aga helmed on natukeseks küll kõrvale pandud. Niisiis mõned kõrvarõngad.

1. Raam on tehtud messingust ja all ripuvad pronksi ja vase jupid. Pikkus 7 cm.



2. Jupid on messingust ja mässitud kokku vasega. Tunduvad pildilt võib-olla natuke teravad, aga ma proovisin neid natuke aega kanda ja ei olnud üldse ebamugav.



3. Kasutasin ema atelieest leitud vanu messingplaate, kus oli juba neli auku sees. Nühkisin nad vase ja messingu poleerimispastaga läikima. Lõin ise mõned augud juurde, lisasin vaske, granaati ja roosat kvartsi.



4. Materjaliks messing.

7 comments:

Muhv said...

ohoo, midagi uut ja julget. kujutan ette, et noortele hästi pealeminevad. käivad vist projekti "kasutame ära metallijäägid alla" :D lahe igatahes!

Anna- Helena Saarso said...

Tänan! Kui selline projekt peaks isetegijasse tulema, siis olen kohe oma kõrvarõngastega platsis!! :D

Anonymous said...

Tõesti väga head ideed! Eriti põnevad ja ägedad on plekitükist traadiõmblustega kõrvakad! Oleks ma noorem, kannaks kindlalt selliseid!
/lillelemb/

Anna- Helena Saarso said...

Tänan! Eks need ole jah rohkem suvest ja noortest inspireeritud kõrvarõngad ( ma olen ise ju ka veel noor :)

Hiline said...
This comment has been removed by the author.
Hiline said...

Olen juba algusest peale jälginud Su töid - julged ja omanäolised, mulle nad meeldivad väga.
Innustuseks annan edasi Sulle "Arte y pico" auhinna.
Täpsemalt sellest auhinnast minu blogis

Anna- Helena Saarso said...

Oi Mirjam, suur tänu sulle, see on küll suur au!