Saturday, July 5, 2008

Tellimused

Ikka ja jälle koguneb siit sealt mõni tellimus. Mõni teab täpselt mida tahab, teine aga ütleb, et eks kunstnik teab ise paremini kuidas sobib jne. Mõni toob lausa ise materjali. Näiteks järgneva kee puhul tõi tellija ise oma ema vana katki läinud kee.



Mõni tellib enne kee ja siis pärast tahab ikka kõrvarõngaid ka juurde.


Või ostab kõrvarõngad ja soovib siis sinna juurde keed.


Aga vahel tellitakse midagi oluliseks sündmuseks. Näiteks see kee telliti ülikooli lõpuaktuseks. Helmeid sobitasime kohe koos kleidi materjali peale. Kleit oli lillakas roosa ja jakk ning kingad valged. Lõpetamisel oli kohe küsitud, et kust ta sellise täpselt sama värvi kee leidis.



7 comments:

Anonymous said...

See viimane kee on ikka imeline. :)

Kuule, kas sa sel aastal juhtud minema Valge Daami Aja käsitöölaadale? Ma ilmselt lähen, mõtlesin, et kas on tuttavaid ka?

Eva

Anna- Helena Saarso said...

Aitäh! Ei, see aasta ma Valgele Daamile ei lähe, aga edu sulle!

Anonymous said...

Esimene laat, täitsa närvis olen juba. Ma ei oska asjadele üldse hindu panna, eriti vilditud käsitööle :D

Kuidas sa oma töödele hindu määrad?

Anna- Helena Saarso said...

:D Ära pabista, võta rahulikult.
Mina panen hindu nii, et löön kokku materjali kulu ja siis mõtlen sellele, et ma olen ju ka igast tööriistu ja kaste ostnud ja jagan selle summa ka ehete vahel ära ja siis enda töö eest tuleb ka ikka midagi hinnale juurde panna :D

Anonymous said...

Oh Anna, sa oled mu valguskiir :D

Lucy said...

Oh ma muudkui mõtlen, et kust sa oled saanud need ilusad siledad tilgakujulised helmed.. no nii kenad on!

Väga kaunis kee ;)

Anna- Helena Saarso said...

Aitäh Lucy! Need mõnusad tilgad sain ma siit: www.sayila.nl