Tuesday, July 15, 2008

Polümeersavi! (Warning: pikk postitus!!)

Kunagi kui ma veel päris tilluke algklassilaps olin ja mu ema käsitööõpetajana töötas ja kui FIMO hakati Eestis müüma, siis kaunistasime me õega sellega lillepotte ja tegime jõulususse. Nüüd, aastaid hiljem, olen ma jälle selle materjali enda jaoks avastanud. Paar korda proovisin ma talvel sellest ümmargusi mumme teha, aga see tundus täiesti lootusetu tegevus. Siis pärast mitut kuud suu ammuli Marianne S'i ( http://www.heegeldab.blogspot.com/) polümeersavist lapikuid kunstiteoseid vahtimist otsustasin ise ka midagi teha. Võtsin sinistes toonides savi ja hakkasin seda siis kuidagi omavahel sobitama. vajutasin kortsutatud fooliumiga mustri peale ja lõikasin kandilisi tükke. Välja tuli kolm paari kõrvarõngaid.





Mida rohkem ma savi mätsisin, seda ühtlasemaks selle värv muutud. Loogiline, kas pole! Järgmisena võtsin templiks pimsskivi. Tulemus jäi märksa igavam.



Siis võtsin jälle fooliumi ja pärast küpsetamist lasin tükid hõbedase ja kuldse spray' ga üle. Lihvisin pealmise kihi maha. Tulemus muutus jälle huvitavamaks.






Marianne töödest meeldivad mulle eriti pitsiga tööd. Leidsingi kodust ühe savist nõu, millele minu arvates oli heegeldatud pitsiga muster vajutatud. Võtsin selle kasutusse ja kasutasin jälle spray'd. Jäin tulemusega väga rahule.




Siis leidsin veel lillekujutisega paelajupi. Need kõrvarõngad jäid eriti tillukesed ja armsad.

9 comments:

Anonymous said...

väga kihvtid, kahed viimased on minu lemmikud!

Anna- Helena Saarso said...

aitäh! need on ka minu lemmikud

Anonymous said...

Väga lahedad on need kõik!

Unknown said...

mullegi meeldivad su fimo-mängud!
eriti nunnud on viimased lillekesed :)

Anna- Helena Saarso said...

Aitäh teile!

Anonymous said...

Mulle need pimsskiviga meeldivad vaat et samapalju, kui fooliumiga, et selline tagasihoidlik pind, samas aga ei ole igaval sile ;)
See fooliumi kasutamine on huvitav nipp :)

Anna- Helena Saarso said...

Tänan! Seda fooliumi nippi nägin kuskilt naha imitatsiooni õpetusest, kus fooliumit kortsutati vähem ja siis madalamad kohad värviti tumedamaks pruuniks. Kui ma laadal käisin, siis inimesed küsisid nende esimeste kõrvarõngaste kohta, et kas see on nahk. :)

nobody . said...

Oh, kui kenad! Need sinised toonid on hästi kokku sobitatud ning eriti meeldivad need kuldse ja hõbedase sprayga viimistletud..
Jään huviga ootama Sinu järgmisi fimotamisi :)

Anna- Helena Saarso said...

Aitäh! Muide mu järgmised fimotamised on juba valmis, :D aga ma pean neist veel pilti tegema.